alvaramquist

Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

cp störd data!

Av alva ramquist - 19 februari 2012 22:46

hejsan svejsan :)

idag vaknade jag vid halv 10 ungefär tror jag :) då låg jag först en stund i sängen sen satte jag mig vid datan och åt frukost, åt fil flingor och en liten rostad macka ;) sen skulle vi TYDLIGEN åka till ikea med sveriges största iddioter nää skoja bara sveriges bästa. emilia och therese :D men det var toppen kul :) mamma köpte några hyllor dom ska btgga någon garderob i sitt sovrum. vå åt lunch där det blev köttbullar med potatismos :) sen åkte vi hem vid halv 3 någonting där :) mamma tyckte inte att jag skulle träna idag för att jag hostade så då blev det ingen träning :;( men förut sa jag ju att jag skulle lägga upp bilder på mina kläder jag hade köpt :) och jag tog kort nyss och skulle lägga upp dom men min data är lite sykisgt sjuk just nu så jag kan ju prova imorgon om den fortfarande är sjuk! hejdå :* //alvaramquist älsar er alla:*:*:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alva ramquist - 20 februari 2012 12:42

nyyyyyy blooooooooooog :D :    www.alvaramqiist.blogg.se    www.alvaramqiist.blogg.se    www.alvaramqiist.blogg.se se till att kolla in den lästan lika bra som den här bloggen fast bättre! ;) ...

Av alva ramquist - 20 februari 2012 12:42

nyyyyyy blooooooooooog :D :    www.alvaramqiist.blogg.se    www.alvaramqiist.blogg.se    www.alvaramqiist.blogg.se se till att kolla in den lästan lika bra som den här bloggen fast bättre! ;) ...

Av alva ramquist - 20 februari 2012 12:00

hej! idag sov jag till något med halv elva:) då låg jag en stund i sängen :D sen åt jag den gammla vanliga till frukost flingor fil och macka :) sen skulle jag och mamma flytta in en garderob till mitt rum :) det gick ganska bra tror jag :)men det ...

Av alva ramquist - 19 februari 2012 11:52

Nu drar jag till Ikea skriver sen!!

Av alva ramquist - 18 februari 2012 15:13

hejsan! nu är det bara 5 dagar kvar på frågestunden så frågå på jag har bra fått 3 frågor :( idag vakna´jag vid 9 då kolla jag på tv men det var inget bra på tven så jag åt frukost med mamma och pappa istället :) åt fil och flingor, sen typ bara sl...

Presentation


hej! jag heter alva ramquist och jag är 10 år och bor i eskilstuna, jag har två syskon en hund och två föreldrar :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards