alvaramquist

Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

soffan!

Av alva ramquist - 5 februari 2012 10:15

Hejsan alla! Okej det är typ ingen som kollar på min blogg:;( just nu ligger jag med soffan i soffan hihi vi ska väl snart äta frukost tror jag:) klockan ett åker väl hem jag vill inte följa med till stallet, hemma vet jag inte vad jag ska göra! Men kanske vara med någon eller ladda upp bilderna från igår på kvällen igår åkte vi pulka jag Sophie Erik och Annica :) sen gick vi in och drack varm schoklad muums:)) sen kollade vi en liten stund sean banan med Sean den förste banan::)) den var ju bäst! Med nummer 8 var också bra om hon inte skulle dansat! Haha ja vi ska väl äta frukost nu så jag skriver när jag kommer hem hejdååå:) hoppas ni får en underbar dag! Pusspuss:* //alvaramquist

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alva ramquist - 20 februari 2012 12:42

nyyyyyy blooooooooooog :D :    www.alvaramqiist.blogg.se    www.alvaramqiist.blogg.se    www.alvaramqiist.blogg.se se till att kolla in den lästan lika bra som den här bloggen fast bättre! ;) ...

Av alva ramquist - 20 februari 2012 12:42

nyyyyyy blooooooooooog :D :    www.alvaramqiist.blogg.se    www.alvaramqiist.blogg.se    www.alvaramqiist.blogg.se se till att kolla in den lästan lika bra som den här bloggen fast bättre! ;) ...

Av alva ramquist - 20 februari 2012 12:00

hej! idag sov jag till något med halv elva:) då låg jag en stund i sängen :D sen åt jag den gammla vanliga till frukost flingor fil och macka :) sen skulle jag och mamma flytta in en garderob till mitt rum :) det gick ganska bra tror jag :)men det ...

Av alva ramquist - 19 februari 2012 22:46

hejsan svejsan :) idag vaknade jag vid halv 10 ungefär tror jag :) då låg jag först en stund i sängen sen satte jag mig vid datan och åt frukost, åt fil flingor och en liten rostad macka ;) sen skulle vi TYDLIGEN åka till ikea med sveriges störst...

Av alva ramquist - 19 februari 2012 11:52

Nu drar jag till Ikea skriver sen!!

Presentation


hej! jag heter alva ramquist och jag är 10 år och bor i eskilstuna, jag har två syskon en hund och två föreldrar :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards